Tjo Nu Det Är Jul!! ♥

Jag Fick...
Ett ENORMT Grannysstan, 8 Garnnysstan att dela på med Ev och Sofie, 6 Garnysstan till mig, En NY väckarklocka, Papper, Ljus, Naturgodis, Pengar, Chocklad assk, En mjukisdress, En kofta, En tröja, Parfym, Tvål kitt, Hårinpackning, Toffifee, Ballonger, Jag tror det var allt!? <333.
Vi har klätt granen fint ( även fast jag inte ville ha just den här granen). Så Blev den nog ganska fin ändå!! :)
Idag  var vi i kyrkan Jag var viseman i julspelet och sofie var Maria och hon sjöng solo! Det var jätte fint ''Snyft''
GOD JULE ALLIHOPA HOPPAS NI FICK LIKA MÅNGA PRESSENER SOM MIG!!
(Jag har inte träffat släckten änn så...)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0