Heej

Hej Bloggen!!!
Min helg:
Fredag:
8:30 Skola
14:55 Gå till bussen
15:55 Mormor hämtar mig vid polishuset
17:00 Genrep med dansen
21:00 Hem till mormor SOVA

Lördag:
11:30 Dans
12:30 Föreställning
13:45 Dags RUMBA på scen
15:00 Hem till mormor äta lunch
16:45 Tillbaka till dansen
---| |---
Hem till mormor och sova

Söndag
Samma saker men när vi skulle in på scen så var Lukas (min danspartner) i källarn och bytte om men var inte uppe med oss andra och kom upp när nr efter oss slutat och frågade typ ''är det vi nu?'' Suck..!
De andra paret blev super förvirrade när det bara var typ de på scen så dom dansa ur takt och gjorde fel
Efter ett tag gick jag in (jag tänkte att jag kund ju inte så bakom scen hela tiden) så jag gick in och dansade på som det andra paret det var en KATASTROF!!!!!!!!!!! Som tur var dansen bara i nån minut

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0